tiistai 26. huhtikuuta 2011

day 8 - a song that you know all the words to

Lion king - The circle of life

Olen Disney-tyttö henkeen ja vereen. Siskon kanssa loilotellaan helposti parikymmentä klassikkoleffan biisiä ulkomuistista, ja tarvittaessa myös englanniksi. Opin kappaleiden sanat muutenkin perin nopsaan, mutta kun takana on sellaiset 15 vuotta leffojen ahkeraa läpikatselua, olisi jo ihme jos ne eivät olisi jääneet mieleen.

Tämä on minulle siis aivan luonnollista, Disney-jukeboksina toimiminen, mutta kuulemma suurin osa ihmisistä pitää tätä omituisena. Ei, korjataan, pitää minua omituisena. Mikä minä olen tätä tulkintaa muuttamaan, varsinkin kun en pistä lainkaan pahakseni hetkittäistä omituisuuttani. Vaikka rakas "nynne" onkin muuttanut opiskelujensa perässä kilpailijakaupunkiin, lallattelu ja turhan tiedon mestarius on saanut arvoisensa jatkajan Tampereelta. Tämän neitisen kanssa olemme jo fiilistelleet hallitsemattomia Disney-itkuja ja katsoneet ihanantyhmän ja sydäntälämmittävän Lumotun. Ehkä kesällä sitten mittelemme voimiamme Disney-triviassa tai kilpalausumme lempipiirretyt alusta loppuun? (Tätä ei sit parane missata!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti